Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.

Rozumím
- +

Aktuálně >>

Aktivovat kód akce 197.611

Oslavy a štíhlá linie: vím, jak na to! Podívejte se

Rodinné oslavy, zahradní párty a v první řadě Vánoce. To jsou velká pokušení a také hrozba pro naši figuru. Dnes vám poradím, jak si udržet štíhlou postavu a přesto se dobře najíst.

Před tím, než usednete ke stolu

  • Zbytečně se neobviňujte, pokud porušíte pravidla, která jste si předsevzala. Není dobré být pod stálým tlakem, každý si rád udělá občas radost.
  • A navíc by byla skutečně škoda naplno neprožít tyto výjimečné chvíle strávené s těmi nejbližšími.

Nápoje a zase nápoje

  • Nepodléhejte kombinaci alkoholu a ovocného džusu (ani slazeným nápojům s označením „ligh“). Pokud preferujte tvrdý alkohol, zvolte spíše verzi „on the rocks", která je s ledem nebo perlivou vodou.
  • Vyvarujte se likérů, svařeného vína a alkoholických koktejlů. A nezapomeňte vypít dostatečné množství vody mezi jednotlivými chody!

Co dále pro pěknou postavu a psychickou pohodu

  • Vyjděte si s rodinnou na procházku.
  • Běžte si zaplavat do bazénu (o svátcích tam moc lidí nechodí; v létě můžete využít přírodní koupaliště).
  • V zimě vám udělá dobře koulovačka, v létě třeba zase práce na zahradě.

Shrnutí všech užitečných rad

  • Sváteční večeře začínají často v pozdějších hodinách, proto předtím snězte ještě něco malého, ať pak nemáte velký hlad a nepřejídáte se bramborovým salátem a smaženými řízky.
  • Neodpírejte si striktně dobré jídlo, raději jezte malé porc. Také si můžete dopřát kousek dezertu nebo pár kousků cukroví.
  • Co nemusíte omezovat: plody moře, ústřice i české ryby, které příznivě působí na vaše zdraví a obsahují málo kalorií (i ta nejtučnější ryba totiž obsahuje méně kalorií než maso).
  • Tradiční bramborový salát lze připravit také v lehčí podobě: majonézu nahraďte jogurtem, z uvařených vajíček použijte do salátu pouze bílky a část brambor nahraďte větším množstvím zeleniny nakrájené na kostičky.

Přihlášení
Registrovat
Zapomenuté heslo
Zapomenuté heslo
X
X
X
X