Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.

Rozumím
- +

Aktuálně >>

Aktivovat kód akce 197.640

Vyspěte se do růžova. Co dělat, když to nejde?

Snad každý ví, že spánek je nesmírně důležitý pro naše zdraví i krásu. Ale ten, kdo zažil nekonečné převalování a dlouhé desítky minut, kdy spánek nepřichází, ví, že to někdy není tak jednoduché. I mně se stalo, že jsem navzdory únavě a pozdní hodině nemohla usnout. Stalo se to i vám? Přečtěte si několik tipů, jak nespavosti předcházet.

Několik rad pro sladký spánek:

  • Po večeři si naplánujte přibližně 20minutovou procházku. Obzvlášť Vám prospěje po náročném a stresujícím dni. Pokud máte psa, vyrazte i na delší dobu – uděláte dobře sobě i vašemu zvířecímu miláčkovi.
  • Taky si vždy říkáte, proč když ve filmech lidé nemohou spát, pijí mléko? Protože to opravdu funguje! Zkuste to i Vy - před spaním vypijte uklidňující nápoj připravený podle receptu našich maminek: vlažné mléko s medem (utiší Vaši mysl a přinese klidný spánek).
  • Objevte léčivé účinky bylinek. Kozlík, hloh, majoránka, lipový květ, levandule a mučenka patří mezi známé byliny, které pozitivně působí na lidský spánek. Vybrat tu pravou Vám pomůže lékárník
  • Dejte si vlažnou koupel a uvolněte Vaše svaly i mysl. Přidejte několik kapek esenciálního vonného oleje (levandulového, pomerančového, růžového květu, yinyang, heřmánkového, vetiverového). Já mám raději koupel hodně teplou. Záleží ale na vás, jak vám koupel vyhovuje.

Připomenutí základních pravidel:

  • Ve Vašem pokoji by nemělo být příliš velké teplo (18 -19˚ stačí).
  • Pravidelně každých 10 let vyměňujte Vaše matrace.
  • Nepřetěžujte se a při prvních známkách únavy (zívání, chvění, těžká oční víčka) běžte do postele. Spánek nepřichází, jakmile si řeknete.
  • Po 20. hodině se již nevěnujte fyzické aktivitě, protože ta probouzí Vaše tělo a zvyšuje tělesnou teplotu.
  • Dejte si lehkou večeři bohatou na proteiny a vitamín B6 (tzv. vitamín spánku).
  • Odepřete si kofein a nikotin.

 

 

 

 

 

Tip: Nezapomeňte, že základem zdravého a kvalitního spánku je také kvalitní polštář a přikrývka. Z naší bohaté nabídky si jistě vyberete!

 

Související obrázky

  


Přihlášení
Registrovat
Zapomenuté heslo
Zapomenuté heslo
X
X
X
X