Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.

Rozumím
- +

Jak snadno nakupovat on-line

 

  • 1. Výběr zboží

Jednoduše si vyberte zboží na našich stránkách a vložte ho do košíku, kde máte následně možnost zboží objednat až k vám domů.

Veškeré nabízené zboží je zdravotně, hygienicky a ekologicky nezávadné. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Nabídka je platná do vyčerpání skladových zásob. Uvedené údaje mají pouze informativní charakter a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy.

 

  • 2. Objednání

Není to nic těžkého :-) Zkrátka si jen vyberete některý z našich produktů a je to!

Chcete být o novinkách informovaní jako první? Zaregistrujte svůj e-mail k odběru novinek z e-shopu a nic už Vám neunikne.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat objednávku spotřebitele v případě zjevné tiskové chyby týkající se ceny, popisu nebo obrázku výrobku v katalogu prodávajícího, a to v jakékoliv fázi vyřízení objednávky.

Slevy jednotlivých akcí se nedají sčítat.

 

  • 3. Platba

Nabízíme více možností platby. Můžete si tak vybrat způsob, který Vám nejvíce vyhovuje:

  • Dobírka - tomto případě bude k ceně připočítané tzv. dobírkovné ve výši 30 Kč
  • Platba online převodem (zabezpečuje platební brána GoPay) - zdarma
  • Platba online platební kartou (zabezpečuje platební brána GoPay) - zdarma

 

  • 4. Dodání zboží

Balíček obvykle zasíláme do dvou týdnů, pokud je zboží skladem nebo je dostupné u dodavatele. Pokud ho chcete zaslat na jinou adresu, stačí, když ji zadáte do objednávky. Jaké možnosti doručení nabízíme a jaké jsou náklady na poštovné a balné?

  • Česká pošta – balík do ruky: 99 Kč
  • Dopravce PPL: 109 Kč
  • Výdejní místo Zásilkovna.cz: 79 Kč

Pokud Vám objednávku doručujeme ve více balících, poštovné platíte jen jednou, dodatečný balík je na naše náklady.

 

  • 5. Vrácení zboží

Chcete zboží vrátit? Do 30 dní nám ho zašlete zpátky na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem (zadní strana dodacího listu).

Na všechny výrobky poskytujeme záruku dle platných ustanovení Občanského zákoníku.

V reklamačním listu prosím nezapomeňte uvést přesný popis závady, případně důvod vrácení zboží, označte požadovaný způsob vyřízení a přiložte ho ke zboží.

 

  • 6. Záruka vrácení peněz

Nejste s vybraným zbožím z nějakého důvodu 100% spokojeni? Stačí, když nám ho ve lhůtě 30 dnů od jeho doručení vrátíte zpátky a my Vám ho vyměníme nebo Vám vrátíme peníze (náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v tomto případě spotřebitel).

Nezapomeňte ke zboží přiložit vyplněný reklamační list.

V případě, že do 30 dnů vrátíte zpátky všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a žádáte o vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné, a to v takové výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

Postup při vrácení nebo výměně zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.

Zboží, které chcete vyměnit nebo vrátit, doručte s přiloženým reklamačním listem na adresu:

Blancheporte, Dělnická 390, 533 01 Pardubice.

Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.
Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.

  • Použité grafické symboly a jejich význam

U některých produktů můžete najít grafické symboly, které symbolizují výjimečnou kvalitu, extra velikosti nebo unikátní nabídku produktů, které jinde nenaleznete. Více se o symbolech dozvíte zde: https://www.blancheporte.cz/pouzivane-graficke-symboly-a-jejich-vyznam

 

Další způsoby nákupu

  • Telefonicky

Od pondělí do pátku od 7:00 do 20:00 a v sobotu od 8:00 do 16:00 jsou Vám na tel. 466 040 222 k dispozici naši operátoři, kteří okamžitě zpracují Vaši objednávku. Na tel.466 040 530 Vám rádi odpovíme na Vaše dotazy. Pro rychlejší komunikaci si, prosím, připravte své zákaznické číslo. 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu můžete svoji objednávku jednoduše vložit do záznamového zařízení, kterým Vás provede hlasový průvodce na tel. 466 040 507.

Telefonická komunikace s naším zásilkovým obchodem probíhá dle běžných telekomunikačních tarifů Vašeho operátora.

  • Faxem

v každou denní i noční hodinu, a to i o víkendu, se s námi můžete přímo spojit a zaslat nám svůj objednací lístek na číslo 466 040 224. Předem si však raději ověřte, že je na něm uvedeno Vaše zákaznické číslo nebo adresa.

Prodejny není možné využít jako kontaktního místa pro uplatnění objednávek spojených s konkrétní marketingovou akcí zásilkového obchodu danou příslušným kódem výhody. Na prodejnách je možné objednat a vyzvednout zboží z aktuálně platných katalogů, pro tyto objednávky však nevzniká nárok na dárek nebo jinou výhodu prezentovanou v nabídkách zásilkového obchodu.

  • Poštou

Stačí, abyste pouze zaslali na adresu Blancheporte, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2 svůj objednací lístek.

  • Zasláním SMS

Odešlete zprávu na tel. 732 221 195 v následujícím formátu. A) v případě, že znáte své zákaznické číslo, pište SMS ve tvaru: OBJ.zákaznické číslo.jméno.přijmení.kód akce z objednacího nebo adresného štítku.objednací číslo zboží.velikosti.počet kusů# B) v případě, že neznáte své zákaznické číslo, pište SMS ve tvaru: OBJ.jméno.přijmení.ulice a číslo popisné.PSČ.město. kód akce z objednacího nebo adresného štítku.objednací číslo zboží.velikosti.počet kusů# Pokud chcete objednat více druhů zboží, pokračujte dalším objednacím číslem.


Přihlášení
Registrovat
Zapomenuté heslo
Zapomenuté heslo
X
X
X
X