Zákaznický servis +420 466 040 530 (Po–Pá: 7:00–20:00, So 8:00–16:00)

Menu

Hledat

Košík

Váš košík je prázdný. No není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Košík

Váš košík je prázdný. No není to škoda?

Nakupování u nás je radost. A prázdný košík je tak smutný :-(

Domů
>
Jak snadno nakupovat online

Jak snadno nakupovat online

1. Výběr zboží

Jednoduše si vyberte zboží na našich stránkách a vložte ho do košíku, kde máte následně možnost zboží objednat až k vám domů.

 

2. Objednání

V košíku vyplníte všechny potřebné údaje pro doručení balíčku – adresu, způsob platby a způsob dopravy. Pokud si přejete uplatnit slevový kupon nebo máte kód akce, ke kterému náleží dárek, jednoduše tento kód vyplníte do pole Kód akce/slevový kupón. Zároveň si můžete vybrat Extra služby – extra záruku nebo 100 dní na vrácení zboží. V případě, že se nám naneštěstí přihodí tisková chyba týkající se ceny, popisu nebo obrázku produktu, vyhrazujeme si právo takovou objednávku stornovat v jakékoliv fázi jejího vyřizování.

 

3. Platba

Platba za zboží je u nás možná dvěma způsoby – dobírkou a předem převodem nebo platební kartou. Pokud si zvolíte platbu na dobírku, za balík zaplatíte při převzetí a za tuto možnost platby zaplatíte jen 39 Kč. Platby online jsou možné převodem nebo platební kartou – také zdarma. Platby jsou bezpečné a zajišťuje je platební brána GoPay.

 

4. Dodání zboží

Balíček je připraven k expedici obvykle do 3-5 pracovních dní – o zpracování objednávky i odeslání balíku vás budeme informovat e-mailem. Pokud si přejete zaslat balíček na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky.

U objednávek nad 1 800 Kč je doprava vždy zdarma.

Balíček doručíme na adresu prostřednictvím České pošty – „do ruky“ (99 Kč) nebo přepravní společností  GLS (119 Kč). Pokud preferujete vyzvednutí na výdejním místě, můžete zvolit Zásilkovnu (99 Kč, tato služba platí pro zásilky s maximální hmotností 10 kg) nebo Balíkovnu (89 Kč, tato služba platí pro zásilky s maximální hmotností 15 Kč).

Pokud bychom zásilku posílali ve více balících, náklady na dopravu účtujeme jen jednou.

 

5. Výměna zboží, vrácení nebo reklamace

Pokud se přihodí, že jsme se zaslanými produkty netrefili do vašeho vkusu nebo neodpovídají 100 % vašim představám, můžete je bez obav vrátit zpět a vyměnit za jiné zboží nebo vám vrátíme peníze. Balíček stačí poslat na naši adresu s informací, jak si přejete situaci řešit. (Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.) V případě, že ve lhůtě 14 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Vedle zákonného nároku na odstoupení od smlouvy vám nabízíme možnost získat záruku vrácení zboží na dobu 100 dnů od převzetí zboží. Smlouvu můžete zrušit tím, že nám zboží vrátíte do 100 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání. Cena za tuto službu je pouze 49 Kč.

V případě reklamace je třeba vyplnit průvodní list, kde popíšete závadu nebo důvod vrácení zboží a navrhnete požadovaný způsob vyřízení reklamace. 

 

Postup při reklamaci zboží:

  • Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
  • Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým průvodním listem doručte na adresu: BLANCHEPORTE, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
  • Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
  • Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
  • Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
  • V případě uznané reklamace a výměny zboží vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.